17 Μαρτίου 2010

Επικοινωνηστε Μαζι Μου Και Βριστε Με Αλυπητα

Το όνομά μου είναι Γεώργιος Αντωνιάδης (στην ελληνική γλώσσα) ή Γκεόργκι Antonev (σε εθνοτικές σλαβομακεδονική γλώσσα) και αυτή είναι η επίσημη ιστοσελίδα μου στο Blogger.

Γεννήθηκα στις 17 Ιουλίου 1984 και μεγάλωσε στην πόλη Δράμα (Dramsko) έως 18 ετών, όταν αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο της πόλης Δράμας.
Πόλης Δράμας (Dramsko) που βρίσκεται γεωγραφικά, ιστορικά στη Μακεδονία του Αιγαίου (Νοτιοανατολική Ευρώπη - Βαλκάνια) και τώρα αυτή η πόλη καταλαμβάνεται από την Ελλάδα.

Μακεδονία του Αιγαίου είναι το τρίτο και μεγαλύτερο τμήμα της ενωμένης Μακεδονίας (Πιρίν, Βαρδάρη, Αιγαίο).
Το 2002 πέρασα μέσα από το σύστημα της Πανελλήνιας εξετάσεις στη σχολή Γεωπονίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκης) και το 2004 μπήκα στη σχολή του
science and technology of foods . επιστήμη και τεχνολογία των τροφίμων.
Image Hosted by ImageShack.us


Είμαι μέλος της ΠΑΣΠ (Έλληνα φοιτητή πολιτικό κόμμα του ΠΑΣΟΚ) μια κάρτα SIM PLE των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ (ελληνικά κοινοβουλευτικού πολιτικού κόμματος) και ιδρυτής των πολλών μετακινήσεων, ιδεολογίες που μπορεί να βρει στο μπλογκ μου από αυτή την ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Χόμπι του που ασχολούνται με την πολιτική και επειδή δεν ζητώ ένα προσωπικό όφελος.

Η σημαία του ΠΑΣΟΚ και η σημαία της ΠΑΣΠ

Είμαι μια επαναστατική στην πολιτική κατά της fasism του αντισημιτισμού, ενοποίηση σε ιδέες μου και τις ενέργειές μου και θερμός υποστηρικτής της παγκοσμιοποίησης, διότι πιστεύω ότι η παγκόσμια ενοποίηση με μόνο θετικές τιμές.
Επίσης, η ελευθερία των ανθρώπων είναι χαρακτήρας μου. Θεωρώ λοιπόν ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στη ζωή, ακόμη και στην αναγνώριση των πιο «ακραίες» κοινωνικές ομάδες και θέλω να είναι όλοι οι άνθρωποι στην ενότητα για χάρη της Σιών. Αλλά αναγνωρίζοντας παράλληλα τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, το ελληνικό κράτος και η ελληνική κοινωνία δεν αναγνωρίζει τα δικαιώματά μου ότι πρέπει να εθνοτική Μακεδόνα και δεν σε ελληνική εθνική συνείδηση μου.

Όσον αφορά τις θρησκευτικές πεποιθήσεις μου, είμαι υπέρ του Ισραήλ ευαγγελιστής προτεσταντική (εβραίος / προτεσταντικό) της οργάνωσης
Christians united for Israel ” (http://www.cufi.org) "Χριστιανοί ενωμένοι για το Ισραήλ» (http://www.cufi.org) Image Hosted by ImageShack.us and pro-zionist in freemasonry και προ-σιωνιστική σε Ελευθεροτεκτονισμός Image Hosted by ImageShack.us  ως απλό μέλος του δικτύου της εν λόγω οργανώσεων.
. Ο λόγος μου είμαι μέλος αυτών των οργανώσεων είναι να μάθουμε να ζούμε με αδελφική ανθρώπους μου και να στηριχθεί, μέσω αυτών των οργανισμών του κράτους του Ισραήλ που αγαπώ.
Για να είναι σαφές επίσης ότι συμμετέχουν στην οργάνωση της Freemasonry μόνο για την κοινωνικοποίηση μου, αλλά δεν είμαι αναγνωρίζεται σήμερα ως κτίστης στη χώρα μου την Ελλάδα.
Πιστεύω, επίσης, στον πλήρη διαχωρισμό μεταξύ ελληνικού κράτους και της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Είμαι ειλικρινής και ηθικό άτομο αλλά έχω κάνει λάθη και ιδεολογικές λανθασμένες επιλογές στη ζωή μου, όπως όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη και θέλω μέσα από την αδελφότητα των Τεκτονισμού και άλλων οργανώσεων, όπως CUFI να έγινε καλύτερα τον άνθρωπο και τη βελτίωση της χαρακτήρας μου, ώστε να είναι ένα χρήσιμο πρόσωπο για τον άνθρωπο και την κοινωνία μου.
Θεωρώ, όπως οι φίλοι μου όλοι οι λαοί του κόσμου αλλά συνεργάζονται στο έργο μου, μόνο με αυτούς τους ανθρώπους που λένε πιστή υπακοή στο Ισραήλ με εντιμότητα και ακεραιότητα με τη νομοθεσία του κράτους Ελλάδα μου, είτε να αγαπούν την Ελλάδα ή μη.
Όσον αφορά την εθνικότητα μου, εγώ είμαι ένας Έλληνας πολίτης με Macedonian εθνική συνείδηση.
Μου speack Ελληνικά (motherlanguage μου) και τα Αγγλικά (δεν είναι τέλειος).
Οι χώρες που αγάπη και τον θαυμασμό οι ΗΠΑ, την Τουρκία, τη Βουλγαρία, την ΠΓΔΜ και το Ισραήλ.


Ήρωες μου είναι ο Κεμάλ Ατατούρκ, ο Τζορτζ Μπους, ο Αριέλ Σαρόν και Γκότσε Ντέλτσεφ, διότι αυτά τα άτομα ήταν επαναστατική πολιτικοί, δημοκρατική και genious στην πολιτική.
taxalia
http://translate.google.gr/translate?hl=el&ie=UTF-8&u=http://georgeantoniades.blogspot.com/

Next previous home

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More