29 Μαρτίου 2011

Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ...ΜΙΑ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ (3/4)

Ο Πατριάρχης ευλόγησε τον παπικό διάκονο και το Ευαγγέλιο, ενώ ο Πάπας με τη σειρά του ευλόγησε
τον ορθόδοξο διάκονο, λίγο πριν την ανάγνωση του Ευαγγελίου. Κατά την διάρκεια της λειτουργίας έψελνε ορθόδοξη χορωδία του Πατριαρχείου, ενώ στο τέλος , έψαλλε ακόμη και ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης .

Εικόνα

Η επίσκεψή του στις Η.Π.Α. το φθινόπωρο του 1997, πρόβαλλε με τον καλύτερο τρόπο τις οικουμενιστικές του δεσμεύσεις και τη διαθρησκευτική του προοπτική. Επισκέφθηκε το εθνικό συμβούλιο εκκλησιών του Χριστού στη Νέα Υόρκη και έφθασε στο σημείο να συμπροσευχηθεί με τις εκεί ιέρειες. Η γενική γραμματέας και ιέρεια Joan Campell δήλωσε, «η Ορθοδοξία έχει ζωτική σημασία για την οικουμενιστική κίνηση, όπως και η Ορθοδοξία έχει ανάγκη της παρουσίας της οικουμενιστικής κίνησης».


Εικόνα Εικόνα

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συμπροσεύχεται με αμερικανίδες ιέρειες σε προτεσταντικό ναό στη Νέα Υόρκη. Δεξιά αποδοκιμάζεται από μοναχούς, κατά την επίσκεψη του στα Ιεροσόλυμα.


Στις 3 Νοεμβρίου επισκεπτόμενος το Σικάγο, κλείνει με τον καλύτερο τρόπο την περιοδεία του στις Η.Π.Α.. Στο Σικάγο είχε συνέλθει το 1993 η δεύτερη βουλή των θρησκειών, προς εορτασμό της πρώτης βουλής, που είχε συνέλθει στην ίδια πόλη πριν από 100 έτη. Εκεί ο Δαλάϊ Λάμα δήλωσε: «ήδη υπάρχει πρόγραμμα ανταλλαγής βουδιστών μοναχών με χριστιανούς μοναχούς και μοναχές και αυτό είναι πολύ επιτυχές». Ούτε φοιτητές να ήταν οι μοναχοί.

Εικόνα
Στις 28 Οκτωβρίου, τιμά την εθνική μας επέτειο συμπροσευχόμενος σε αγγλική γλώσσα με τον μονοφυσίτη αρχιερέα.

Μεταβαίνοντας στο Σικάγο, διακήρυξε την ορθότητα της παγκόσμιας βουλής των θρησκειών, προβαίνοντας σε ανάλογες δηλώσεις. «Η παγκόσμια βουλή των θρησκειών, κατανοήθηκε ευρέως ως ένα σταυροδρόμι στην οικουμενιστική διαθρησκειακή κίνηση. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε την υποστήριξή μας στην επαρχία του Σικάγο, στην έντιμη αυτή εργασία». Πλήρης υποδούλωση στις αρχές του οικουμενισμού.


Εικόνα

« Δυστυχώς οι δύο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές ».
Απίστευτο και όμως αληθινό! Τόλμησε να βεβηλώσει τη μνήμη των ηρώων πολεμιστών της επανάστασης του 1821 και να επιχειρήσει να μας διαφωτίσει για τη δήθεν ειρηνική συμβίωση των δύο λαών. Αυτοί που θυσιάστηκαν υπέρ πίστεως και πατρίδος, θεωρούνται ξεβράκωτοι από τον οικουμενικό διώκτη των ορθοδόξων. Μόνον ένας τουρκόσπορος θα μπορούσε να δηλώσει κάτι τέτοιο. Πλήρης υποταγή στις βουλές της Άγκυρας. Οι λέξεις αυτοθυσία και αγάπη για την πατρίδα, είναι άγνωστες για αυτόν. Το μόνο που γνωρίζει, είναι να προσκυνά τους αντίχριστους αφέντες του, να προδίδει και να πουλάει τα ιδανικά και τα αξιώματα που δήθεν πρεσβεύει. Ένα πράγμα όμως δεν πρέπει να ξεχνά, αυτός και οι όμοιοί του. Ότι έχουνε γνώση οι φύλακες.
Η άνωθεν συγκλονιστική πατριαρχική δήλωση, έγινε μία μόλις εβδομάδα πριν την ενθρόνισή του σε οικουμενικό Πατριάρχη στις 2 Νοεμβρίου του 1991 και δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες «Ελεύθερη Ώρα» (30 Οκτωβρίου 1991) και «Αυριανή» (26 Δεκεμβρίου 1991).
Η κοινή συλλειτουργία με τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο στην Κων/πολη και στην Ι. Μ. Ξενοφώντος, και η κοινή περιοδεία τους τον Αύγουστο του 1999 - με θερμούς εναγκαλισμούς και αλληλοπροσφωνήσεις σεβασμού και εκτίμησης - απέδειξαν ότι συμπορεύονται στις αιρετικές αρχές του Οικουμενισμού. Ο ανυποψίαστος ελληνικός λαός - ευαίσθητος σε ζητήματα θρησκευτικής πίστεως - επιφύλαξε θερμή και εγκάρδια υποδοχή στους περιοδεύοντες.






Ο νυν Αρχιεπίσκοπος ξέρει πολύ καλά να αναπτερώνει το πατριωτικό αίσθημα των ελλήνων, να δημαγωγεί και να συναρπάσει τα πλήθη. Πριν εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος είχε δηλώσει: «ταυτότητα ή οποιαδήποτε ηλεκτρονική κάρτα με το γραμμωτό κώδικα bar code, είναι σφράγισμα και δεν πρέπει να το δεχθούμε». Σήμερα σιωπά, αποφεύγοντας να πάρει θέση σε ένα ζήτημα που αφορά τη σωτηρία της ψυχής των ανθρώπων. «Ας πράξει έκαστος όπως νομίζει». Ο προκαθήμενος της εκκλησίας απέφυγε να πάρει συγκεκριμένη θέση και να ταχθεί υπέρ ή κατά των ταυτοτήτων, στις οποίες θα αναγράφεται ο αριθμός 666, (Ημερησία, 20-10-1998).

Εικόνα
Αριστερά, κατά την επίσκεψή του στην Ξάνθη, τον Οκτώβριο του 1998, συναντήθηκε με τον μουφτή της Ξάνθης - ο οποίος είναι ο θρησκευτικός ηγέτης των μουσουλμάνων της Θράκης. Αφού κατά παράβαση των ιερών κανόνων άκουσε τους ύμνους προς τον Αλλάχ, δεν δίστασε να δηλώσει: «Οι μουσουλμάνοι κατά το θρήσκευμα είναι αδερφοί μας» καθώς και «Χριστιανοί και μουσουλμάνοι δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα. Όλοι υμνούμε και δοξάζουμε τον ίδιο Θεό» (Καθημερινή, 11-10-98). Όχι
κ. Xριστόδουλε, δεν υμνούμε, ούτε δοξάζουμε τον ίδιο Θεό. Η αρχή του «όλοι στον ίδιο Θεό πιστεύουμε», είναι θεμελιώδης αρχή του οικουμενισμού, την οποία με λόγους και με έργα καλλιεργείτε.
Έργα τα οποία ξεκίνησαν πριν πολύ καιρό. Το καλοκαίρι του 1982 μετείχε σε εσπερινό των ουνιτών στη Ρώμη, όπου ανέγνωσε τον «προοιμιακόν» και συμπροσευχήθηκε με τους αιρετικούς, κατά παράβαση των ιερών κανόνων. Έχει χοροστατήσει σε αγγλικανικό εσπερινό στο Derby της Αγγλίας, ενώ το 1991 - ως αποκορύφωμα της οικουμενιστικής του δράσης - συμμετείχε στον οικουμενιστικό καρναβάλι της Καμπέρα.
Όλα τα παραπάνω δεν γράφονται με εμπάθεια, αλλά με αγωνία για την αφύπνιση και την ενημέρωση των ελλήνων, που οφείλουν να υψώσουν το ανάστημά τους, να αγωνιστούν υπέρ πίστεως και πατρίδος, και όχι να κάνουν υπακοή στις παρανομίες των δεσποτάδων και τα σχέδια του σιωνισμού.
Δεν αξιώθηκαν ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και ο Οικουμενικός Πατριάρχης κατά την κοινή περιοδεία τους να καταθέσουν ένα στεφάνι στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη, ως ελάχιστο φόρο τιμής στους άγνωστους ήρωες που θυσιάστηκαν. Αξιώθηκαν όμως να καταθέσουν στεφάνια υπέρ των εβραίων.

Εικόνα Εικόνα

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος καταθέτει στεφάνι και προσεύχεται γονατιστός στο Άουσβιτς υπέρ των εβραίων. Δεξιά, ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος με τον αρχιραβίνο Ιακώβ Αράρ κατά την τέλεση εβραϊκού μνημόσυνου στη Νίκαια της Γαλλίας, τον Απρίλιο του 1999. Απέδωσε φόρο τιμής και ένωσε την προσευχή του με τον αντίχριστο ραβίνο, υπέρ των εβραίων του ολοκαυτώματος, οι οποίοι από 600.000, έχουν ως διά μαγείας ανέλθει σε 6.000.000, προς συμπόνοια της κοινής γνώμης. Για τα εκατομμύρια Ρώσων, Σέρβων και Ελλήνων ορθοδόξων που αντιστάθηκαν στο ναζισμό, ούτε λόγος να γίνεται. Κάτω αριστερά συμπροσεύχεται με φράγκους του Πάπα, σε προαύλιο φράγκικου ναού στο Βόλο, υπέρ αναπαύσεως του παπικού ιερέως Δαλέζιου, μπροστά στην αποκαλυφθείσα προτομή του. Στο τέλος της τελετής έγιναν διαμαρτυρίες από κάποιους ορθοδόξους προς το πρόσωπο του μητροπολίτη. Όταν ο τελευταίος ρωτήθηκε, εάν απαγορεύονται οι συμπροσευχές με τους αιρετικούς, απάντησε όχι. Φαίνεται ότι έχει προμηθευτεί κάποιο καινούριο πηδάλιο από τον Πάπα και τους φράγκους.


Εικόνα Εικόνα


Ο διεθνής σιωνισμός έχει εγκαταστήσει μασονικές στοές και λέσχες σε όλα τα κράτη, μέσω των οποίων εκλέγουν αρχηγούς κρατών, πολιτικών κομμάτων, Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους και Μητροπολίτες. Είναι τυχαία η συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου με τον αμερικανό πρεσβευτή Νίκολας Μπερνς, λίγα 24ωρα πριν από την εκλογή του;

Εικόνα

Ο κ. Χριστόδουλος έθεσε ζήτημα στράτευσης των κληρικών και των μοναχών του πάτριου εορτολογίου. Κατόπιν τούτου, ο Αρχιεπίσκοπος του πάτριου εορτολογίου κ. Χρυσόστομος ζήτησε ακρόαση από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και ο γέροντάς του Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος, πιστεύουν ότι τα μυστήρια των κληρικών του ελληνικού ημερολογίου είναι άκυρα, ενώ των παπικών έγκυρα. Σε ερώτηση εάν οι καθολικοί έχουν ιερωσύνη, ο κ. Καλλίνικος απάντησε, «βεβαίως έχουν διότι εκεί δεν έχει διακοπεί η διαδοχή» (Ελεύθερη Ώρα, 20-12-98).
Αγιότατο προσφωνεί τον Πάπα της Ρώμης ο προκάτοχος του Βαρθολομαίου Δημήτριος. Στην συγχαρητήρια επιστολή κατά την ενθρόνιση του Πάπα Ιωάννη Παύλου του Α΄ τον Αύγουστο του 1978 αναφέρει, « Τω Αγιωτάτω και Μακαριωτάτω Πάπα της Πρεσβυτέρας Ρώμης Πάπα Ιωάννη Παύλω τω Α΄ ….. Αδελφέ Άγιε, ανέρχεστε εις τον μεγίστης χριστιανικής ευθύνης ιερόν θρόνον της Ρώμης, εις στιγμήν κατά την οποία εν τω χριστιανικώ κόσμω, πνέει το ευλογημένο πνεύμα της χριστιανικής ενότητας». Ενότητα, ονομάζει ο πρώην Οικουμενικός Πατριάρχης την προδοσία και αγιοσύνη, την αποστασία.



Οι τέσσερις τέκτονες Πατριάρχες είναι : 1) Πατριάρχης Αλεξανδρείας Φώτιος ο Α΄ (1856 - 1923). 2)Οικουμενικός Πατριάρχης Βασίλειος ο Γ΄(1844-1929). 3) Οικουμενικός Πατριάρχης Μελέτιος ο Δ΄ (1871-1935). 4) Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας ο Α΄ (1886-1972).
«Η μεγάλη στοά της Ελλάδος τίμησε τον πρώτο μέγα διδάσκαλο και τους τέσσερις πατριάρχες, μέλη του τεκτονικού τάγματος, διά της αναρτήσεως φωτογραφιών των σε όλες τις στοές της Ελλάδος και της Κύπρου. Όλοι οι φοιτούντες στις στοές, θα αντικρύζουν τις μορφές των αειμνήστων εξόχων ανδρών, οι οποίοι λαμπρύνουν το χρυσό μητρώο του τεκτονισμού εν Ελλάδι». (Μασονικό περιοδικό «Πυθαγόρας»).

Στην αγγλικανική εκκλησία, τα κρούσματα διαφθοράς και σεξουαλικά μεταλλαγμένων ιερέων, αυξάνονται δραματικά. Στη σύναξη των αγγλικανών επισκόπων υποστηρίχθηκε ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων, (Αθηναϊκή, 5-9-98). Ο αγγλικανός αρχιεπίσκοπος Γ. Χάμμερ έδωσε άδεια για τη νομιμοποίηση της συμβίωσης μεταξύ ομοφυλόφιλων ιερέων, ενώ οι δηλώσεις του σχετικά με την ανάσταση του Ιησού είναι πρωτοφανείς: «Δεν πιστεύω στην ανάσταση του Ιησού», (Ελεύθερη Ώρα, 5-8-98). Στον ίδιο τόνο και ο επίσκοπος του Εδιμβούργου Χόλογουέϊ, «Θεός; Σίγουρα κάτι υπάρχει, αλλά τι ακριβώς δεν ξέρω…..Διδάσκω την ανάσταση ως σύμβολο, αλλά ως πραγματικό γεγονός όχι. Στο συγκεκριμένο θέμα είμαι αγνωστικιστής», (Ελευθεροτυπία, 28-8-99).

ί.
Τα σημεία των καιρών ολοένα και πληθαίνουν γύρω μας. Το ζήτημα της ιερωσύνης των γυναικών είναι πλέον αποδεκτό και από την αγγλικανική και από την προτεσταντική εκκλησία των Η.Π.Α. Στην παπική παρασυναγωγή του Βατικανού, τα κρούσματα ομοφυλοφιλίας έχουν προ πολλού σταματήσει να αποτελούν είδηση, ενώ αμερικανοί προτεστάντες αρνούνται την αγιότητα και το αειπάρθενο της Παναγίας. Με όλους αυτούς τους θεομάχους, συγκοινωνεί και συνεδριάζει το υψηλά ιστάμενο ιερατείο της Ορθοδοξίας. Το ιερατείο σταύρωσε τον Ιησού, το ιερατείο τον προδίδει και πάλι.





Οι δυνάμεις του σκότους χρειάζονται υποστηρικτές του οικουμενισμού στις θέσεις κλειδιά του ορθόδοξου ιερατείου (Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι, Μητροπολίτες κ.λ.π.). Οι κατέχοντες τις θέσεις αυτές, μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο, υποστηρίζοντας την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και κατευθύνοντας τον ελληνικό λαό - και τη μεγάλη ελληνική ομογένεια - στην αποδοχή τους ή μη. Τα προπύργια της Ορθοδοξίας καταρρέουν το ένα μετά το άλλο. Η Ρωσία βρίσκεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, την ώρα που ο Πατριάρχης Αλέξιος και ο πρόεδρος Γιέλτσιν υποτάσσονται στις επιταγές του Οικουμενισμού και του σιωνισμού, αντίστοιχα. Η Γιουγκοσλαβία έχει πλέον ισοπεδωθεί, ενώ το Άγιο Όρος, πλην της Ι. Μονής Εσφιγμένου και μερικών ζηλωτών μοναχών, έχει πλέον υποταχθεί στον Οικουμενικό Πατριάρχη, μνημονεύοντας το όνομά του. Η Γιουγκοσλαβία βομβαρδίστηκε με κρουζ και τόμαχωκ, το Άγιο Όρος βομβαρδίζεται με δισεκατομμύρια από τα ευρωπαϊκά ταμεία, τα οποία με κάποιο τρόπο πρέπει να
«ξεπληρωθούν». Μόνο οι Ι. Μονές Εσφιγμένου και Κωνσταμονίτου δεν έχουν πάρει ούτε δραχμή, ενώ οι Ι. Μονές Φιλοθέου και Καρακάλου αρνήθηκαν την απ’ ευθείας χρηματοδότηση από τους αιρετικούς.


Εικόνα


Αυτό είναι το κατάντημα των διαθρησκευτικών συνεδρίων και συμποσίων. Προσκύνημα αντιχρίστου είναι ο τίτλος του «Ορθόδοξου Τύπου», (1-4-1975). Αριστερά διακρίνεται ο μητροπολίτης Κιτίου Χρυσόστομος να ασπάζεται τη χείρα του Πάπα της Ρώμης. Στη μέση ο αρχιεπίσκοπος Κάντερμπουρυ δρ. Ράμσεϋ, ο οποίος παντρεύει ακόμη και ομοφυλόφιλους. Δεξιά κληρικός του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας ασπάζεται τη χείρα του δρ. Ράμσεϋ. Ίσως κάποτε ασπαστεί και τη χήρα του δρ. Ράμσεϋ. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το Oικουμενικό Πατριαρχείο, η Aρχιεπισκοπή Αθηνών και η πλειοψηφία των μητροπολιτών εντός και εκτός Ελλάδος, συμπλέουν με τα αιρετικά φρονήματα του Οικουμενισμού και της μασονίας, ενώ πολλοί κληρικοί συμπεριφέρονται πλέον ως δημόσιοι υπάλληλοι. Τα κρούσματα διαφθοράς ολοένα και πληθαίνουν. Όποιος κληρικός εναντιωθεί στο σύστημα ή τολμήσει να καταγγείλει τη διαφθορά, χάνει τη θέση του και το μισθό του. Οι Έλληνες είναι υποχρεωμένοι να διακρίνουν και να διαχωρίσουν τους λόγους και τα έργα των κληρικών από τα έργα και τους λόγους του Ιησού, καθώς αυτά ολοένα και περισσότερο δεν συμβαδίζουν. («Οι κληρικοί θα γίνουν οι ασεβέστεροι όλων», Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός).

Next previous home

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More