20 Φεβρουαρίου 2011

Επιστολή από την Προμηθέα: Περιγράφει το τραγικό γεγονός της 17 Ιανουαρίου 2011

Σχολιασμός ιστολογίου: Το μαθηματικό και πολυτάλαντο φαινόμενο η ελληνιδάρα Προμηθέα, 19 χρονών πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται τελικά να ακολουθήσει τον κλάδο της βιολογίας, γι'αυτό και οι εκπληκτικές γνώσεις της βιολογίας, ανατομίας, και ιατρικής που θα διαβάσετε στην κάτωθι επιστολή της. Ο τρόπος, η επαγγελματική ψυχραιμία και οι λεπτομέρειες με τις οποίες περιγράφει το τραγικό γι'αυτήν περιστατικό είναι πραγματικά συγκλονιστικός!!
Προστατεύστε και στηρίξτε με κάθε τρόπο αυτό το παιδί φαινόμενο, αυτή την εκπληκτική Ελληνίδα κεφάλαιο για τον πλανητικό Ελληνισμό και για την ανθρωπότητα και να είστε σίγουροι ότι θα μας κάνει όλους περήφανους κάποια μέρα θεραπεύοντας κάποια ανίατη ασθένεια ή κάτι ανάλογο.
Ειδικά στηρίξτε την οικονομικά για να ολοκληρώσει τις σπουδές της και προστατεύστε την ζωή της και τη ζωή της ηρωίδας μητέρας της, από μελλοντικές ανάλογες απόπειρες οικονομικής-εκπαιδευτικής-οικογενειακής-ηθικής ή και βιολογικής δολοφονίας από νοητικά τηλεκατευθηνόμενα ζόμπι τύπου Κύρου ή φανατικών βίαιων Χριστιανών κλπ.

Ακολουθά η επιστολή της Προμηθέας:

Επειδή τα τοπικά νέα μεταφέρουν εσφαλμένες πληροφορίες σας στέλνω τα γεγονότα ως συνέβησαν στις 17 Ιανουαρίου 2011.

Τα γεγονότα στις 17 Ιανουαρίου 2011 έχουν ως εξής.

Κατά της 12 το μεσημέρι Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011, μέρα σχόλης [Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ Ημέρα] αφού η μητέρα μου και εγώ είχαμε το πρωινό μας, καθαρίσαμε την κουζίνα μας, και ήπιαμε τον καφέ μας, εκείνη βγήκε για την ημερήσια προσευχή της έξω στην αυλή, και εγώ πήγα για......
μελέτη.
Συντομότατα όμως η μητέρα μου γυρίζει πίσω ταραγμένη λέγοντας μου ότι κάποιος με το αυτοκίνητο του προσπαθεί να σπάσει την καγκελόπορτα της φραγμένης μας αυλής, που οδηγεί στην οικία μας.
Έστειλα την μητέρα μου να φέρει την φωτογραφική μηχανή, και εγώ πήγα να δω ποιος είναι. Όταν πήγα στην θήρα, είδα τον Κύρο, και του είπα «GET LOST!!!»
Η μητέρα μου, μου έφερε την μηχανή . Της είπα ότι είναι ο Κύρος. Εκείνη με καλή διάθεση πήγε προς αυτόν να τον προσκαλέσει και να τον φιλοξενήσει, πιστεύοντας ότι μία έλλογη συζήτηση θα έφερνε αίσιο τέλος και ειρήνη μετά από τόσα χρόνια πολέμου που είχε κηρύξει ο Κύρος εναντίων της.
Εγώ ήμουν έτοιμη να φωτογραφίσω αυτό το κάθαρμα που μου έχει κάνει την ζωή μαρτύριο για 4 χρόνια και να δώσω το υλικό στην αστυνομία.
Η μητέρα μου ήταν μόλις 2 βήματα , το πολύ μακριά του. Αυτός με κρυμμένο το όπλο του-ένα GLOCK- στην παλάμη του μέσα στην φαρδιά τσέπη της κελεμπίας του, γυρίζει ξαφνικά προς την μητέρα μου και πυροβολεί.
Η μητέρα μου αφήνει μία δυνατή φωνή εκπλήξεως και τρόμου, και οπισθοχωρεί ένα βήμα προς τα πίσω να αποφύγει το προφανέστατα αναπόφευκτο.
Η πρώτη σφαίρα την βρίσκει αριστερά στο λαιμό ένα χιλιοστό δίπλα από την carotid αρτηρία.
Το σώμα της τινάζεται από την σφαίρα 2 περίπου μέτρα μακρύτερα και πέφτει κάτω ανήμπορη πια να κινηθεί. Η σφαίρα κατάστρεψε εν μέρει το κύριο νεύρο (Brachial plexus) του αριστερού χεριού που αμέσως παραλύει, διαπερνάει τον αριστερό πνεύμονα που πέφτει, καθώς πλημμυρίζει ο θώρακας αέρα και αίμα, και σφηνώνεται μεταξύ ωμοπλάτης και πλευρού.
Ρίχνω την φωτογραφική μηχανή στο έδαφος, και τρέχω στο πλάι της μητέρας μου. Το πρόσωπο της είναι πλημμύρα στο αίμα. Την αφήνω και πάω στον Κύρο. Το οπλισμένο χέρι του είναι τεντωμένο μέσα στον φράχτη. Βουτάω να του το πάρω. Οπισθοχώρησε εγκαίρως.
Απελπισμένη και θυμωμένη τρέχω στην οικία μου να βρω το κινητό μου. Τηλεφωνώ στην αστυνομία καθ’ οδών προς την μητέρα μου. Βγαίνω έξω.
Ακούω νέους πυροβολισμούς, και αντιλαμβάνομαι ότι η κτηνωδία του Κύρου δεν έχει όρια, καθώς τον βλέπω να πυροβολεί ξανά και ξανά το ακίνητο σώμα της μητέρας μου στο έδαφος. Και ενώ δίνω πληροφορίες στην αστυνομία, φθάνω στο πλάι της μητέρας μου και σκεπάζω το σώμα της με το σώμα μου.
Τα χείλη της είχαν μελανιάσει και ήταν πια σαν νεκρή.
Έφθασε μετά από 20 περίπου λεπτά η αστυνομία.
Ο Κύρος στο μεταξύ αφού μου είπε ότι πρέπει να είμαι ευτυχής που η μητέρα μου θα πεθάνει μπήκε στο αυτοκίνητο του να φύγει. Είχε καλύψει το License Plate διότι ο κύριος σχεδίαζε να φύγει πίσω στην Φλόριντα και δεν ήθελε να αφήσει πίσω του στοιχεία της ενοχής του.

[Ας σημειωθεί εδώ ότι ο Κύρος αποπειράθηκε να σκοτώσει την μητέρα μου όχι επειδή ήταν Χριστιανός, αλλά επειδή εγώ δεν υπάκουσα στις ΔΙΑΤΑΓΕΣ του, λες και ήμουν ΔΟΥΛΑ ΤΟΥ, να πάω σε άλλο πανεπιστήμιο, και ο θρασύδειλος αφού φόρτισε με συκοφαντίες τον ευγενέστατο χαρακτήρα της μητέρας μου, προσπαθώντας να της αμαυρώσει την τιμή, της επιτέθηκε με όλο το μίσος η φανατική του τυραννική φύση κατείχε, πυροβολώντας πολλαπλά μια άοπλη 57 ετών γυναίκα αφού πια είχε πέσει εκείνη ανήμπορη στο έδαφος.]

Όμως καθώς ο Κύρος άρχισε να οδηγεί, δύο[2] αστυνομικοί κατέβαιναν πεζοί στον δρόμο μας προς τον Κύρο. Ποιο ψηλά το ασθενοφόρο περίμενε της αστυνομίας το σήμα να έλθει στο πλάι της μητέρας μου. Οι αστυνομικοί δύο -2- φορές του είπαν να πετάξει το όπλο του στο έδαφος. « DROP YOUR GUN, SIR!». Αυτός πυροβόλησε τους αστυνομικούς κάθε φορά που τον πρόσταξαν, σχεδόν χτυπώντας έναν από τους δύο.
Οι αστυνομικοί τότε άρχισαν να πυροβολούν.
Όταν μετα από δευτερόλεπτα όλα σίγησαν μου είπαν να ανοίξω την καγκελόπορτα.
Το ασθενοφόρο ήταν γρήγορα στο πλάι της μητέρας μου.
5 άνδρες έμπειροι την περιστοίχισαν.
Τρυπώντας το στέρνο μέσω ΙV της δίνανε οξυγόνο κατευθείαν στην αορτή, καθ’ οδών προς το Emergency Room. Είχανε εντοπίσει τις περιοχές από όπου εισέβαλαν οι σφαίρες, αλλά δεν γνώριζαν τι ζημιές είχαν γίνει. Εκεί στο Emergency Room βάλλανε σωλήνα μέσα στο πλευρό της, και αρχίσανε να αδειάζουνε τον αριστερό θώρακα από το αίμα και τον αέρα. Κατευθείαν μετά της δώσανε δύο-2- λίτρα αίμα διότι από εξωτερικές, και εσωτερικές αιμορραγίες είχε χάσει πολύ από το δικό της αίμα.
Με cat scans και x-rays εντοπίσανε τις 5 σφαίρες αλλά και τον κύριο λόγο της αιμορραγίας στην κοιλιά της, την σφαίρα εκεί μέσα. Έξι ήταν οι οπές από τις σφαίρες στο σώμα της. Μία από τις σφαίρες μπήκε στον μηρό τον δεξί και εξήλθε εσωτερικά του μηρού και μπήχτηκε βαθιά στο έδαφος. Την σκάψανε στην επιφάνεια με φτυάρι οι Federal Investigators.

Την πήγανε κατευθείαν για εγχείρηση αφού πρώτα την βάλανε σε ventilator διότι αλλιώς θα πέθαινε.
Μία από τις σφαίρες πέρασε από τον γλουτό μέσα στο σώμα της, ράγισε την λεκάνη, έσκισε την κύστη και μπήκε στο μικρό έντερο.
Η σφαίρα αυτή προκάλεσε σοβαρή αιμορραγία, ενώ τοξίνες και υγρά από τα
κατατροπωμένα όργανα χυνόντουσαν στην κοιλιά. Η εντόπιση αυτής της σφαίρας ήταν τρομερά δύσκολή εφόσον τα έντερα είναι τόσο πολύ τυλιγμένα.
87 cm του Ilium αφαιρέθηκαν από το μικρό έντερο, διότι ήταν γεμάτο τρύπες, εκεί όπου παρασκευάζεται και απορροφάται η βιταμίνη Β12.
Όπως και αναφέρθηκε από τους γιατρούς της, η μητέρα μου δεν θα έφθανε ζωντανή στην καλλίτερη εντατική του πλησιεστέρου νοσοκομείου, εάν δεν είχε γίνει η εγχείρηση στο έντερο και την κύστη, τόσο θανατηφόρα ήταν τα πλήγματα που δέχτηκε το σώμα της από τις σφαίρες του Κύρου.
Κατευθείαν μετά την εγχείρηση μεταφέρθηκε με αεροπλάνο σε μεγαλύτερο νοσοκομείο ανώτερης τεχνολογικά εντατικής περιθάλψεως.

Αυτά τα γεγονότα καλύπτουν ορθά τα συμβάντα της 17 Ιανουαρίου 2011.

Έκτοτε, η μητέρα μου πάσχει από συνεχή διάρροια, λόγω της εγχειρήσεως και αφαιρέσεως μέρους του μικρού της εντέρου. Χάνει από ½ με 2 κιλά ημερησίως και έχει εξασθενίσει σε επικίνδυνο βαθμό. Ο γιατρός της λέει ότι αυτή η κατάσταση θα πάρει 3 μήνες μέχρι και 2 χρόνια να καλυτερεύσει. Εννοείτε λοιπόν ότι τα προβλήματα που της προκάλεσε ο Κύρος παραμένουν, και μάλλον ποτέ ξανά δεν θα διορθωθεί η υγεία της όπως ήταν πριν τους πυροβολισμούς.
Παραμένει, δε, παράλυτη στον αριστερό βραχίονα.

Μοιραστείτε αυτά τα νέα με όσους ποθούν να γνωρίσουν την αλήθεια.

Με εκτίμηση
Προμηθέα
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/

Next previous home

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More