21 Απριλίου 2011

Συνέντευξη με ένα αρνί

Είστε υπέρ της αναδιάρθρωσης του χρέους της Ελλάδας;

Κοιτάξτε, εγώ από τη Βουλγαρία ήρθα, για ένα  γυμνό σόου με κυκλικό χορό πάνω από τα κάρβουνα. Για χρέος δεν ξέρω τίποτα. Η αγοραπωλησία μου έγινε με μετρητά.  Αφήστε που έχω μπερδευτεί.  Η επιμήκυνση είναι είδος αναδιάρθρωσης ή μόνο το κούρεμα ονομάζεται έτσι; Πως γίνεται να χρωστάτε τόσα και να τρώτε εκατομμύρια αρνιά;
Προβλέπετε ανασχηματισμό μετά το Πάσχα;
Βασικά δεν με αφορά, αλλά βλέπω ότι έχετε μια λαγνεία με τις λέξεις που αρχίζουν από  ανα-. Αναδιάρθρωση, ανασχηματισμός,   ο Άννας  και ο Καϊάφας. Να δείτε που τελικά η Άννα Νταλάρα θα παραμείνει στην Κυβέρνηση, ενδέχεται και να αναβαθμιστεί. Πάντως  να αναγεννηθεί το ανανήψαν από το 2009 ανανεωμένο ΠΑΣΟΚ και να μας οδηγήσει σε μια εθνική ανάταση, αναμφίβολα δεν γίνεται. Αλλά τι με νοιάζει: εγώ θα βρίσκομαι σε τόπο αναψύξεως, ανάθεμα τη μοίρα μου.
Άρα θα γίνει ανασχηματισμός. Θα είναι δομικός;

Δομικό ανασχηματισμό χρειάζεται το κοκορέτσι αν δεν το έχεις φτιάξει σωστά. Ο ανασχηματισμός θα είναι  παπακωνσταντινικός. Θα φάνε τον Γιώργαρο, αφού του ευχηθούν χρόνια πολλά τη Δευτέρα του Πάσχα. Θα γίνει μπούγιο με αυτό, άρα τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία. Υπάρχουν και εισηγήσεις να φαγωθεί ο Αντιπρόεδρος, αλλά αντιδρούν σφόδρα οι κάτοικοι της Ανατολικής Αττικής, γιατί μετά θα τους κατσικωθεί εκεί.
Πότε προσδιορίζεται χρονικά τον ανασχηματισμό;
Ο Γιώργος βλέπει ότι ο Σαμαράς πάει για το Ζάππειο 2, οπότε αμέσως  μετά θα κάνει την Κυβέρνηση  3 βαφτίζοντας το ψάρι κρέας.
Πιστεύετε ότι θα ξεσπάσει κοινωνική εξέγερση στην Ελλάδα;
Με τη χοληστερίνη στα ύψη του σπρεντ, όχι επανάσταση δεν κάνεις, αλλά ούτε καν περίπατο. Κάνανε ανακωχή και στην Κερατέα, ήλπιζα και εγώ σε μεγάλη καριέρα: να ψηθώ σε μια πλατεία Ταχρίρ, σε μια Μισράτα, άντε στη Συρία υπό τον ήχο των απελπισμένων εξεγερμένων. Με υπόκρουση τσάμικα και δημοτικά θα πάω πάλι
Το μνημόνιο είναι εφαρμόσιμο;
Σαφέστατα. Με τον τρόπο που θα εφαρμόσετε και σε μένα τη σούβλα. Ή όπως μου τραβάτε τις πέτσες μετά το πεντάωρο σολάριουμ, στο οποίο με υποβάλετε.
Σας ευχαριστούμε που σπάσατε τη σιωπή σας.
Η χαρά ήταν όλη δική μου Μικρέ Οδυσσέα. Από τότε που βγήκε η ταινία με τον κανίβαλο «η σιωπή των αμνών» δεν μας ζητούν πλέον συνεντεύξεις. Θα ήθελα κλείνοντας να στείλω ένα μήνυμα αισιοδοξίας στον σκληρά δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό: αρνιά υπάρχουν, να τα φάτε όλοι μαζί !  Καλό Πάσχα!
http://www.antinews.gr/2011/04/21/97656/

Next previous home

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More