21 Νοεμβρίου 2011

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 50% ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ (ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ SERVICE)


1.1

Για τα αυτοκίνητα σας μιλώ. Είναι δυνατόν δίνοντας προσοχή, μόνο στα αναλώσιμα να έχει κανείς οικονομία 50% ? Και όμως ΝΑΙ είναι δυνατόν. Όλα αυτά που αναφέρω σε αυτό το άρθρο τα  χρησιμοποιώ περίπου, από το 1980, μέχρι σήμερα και η μείωση στην κατανάλωση της βενζίνης, μου δίνει την δυνατότητα να μην σκέφτομαι το κόστος της, όταν θέλω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μου. Η αρχή λειτουργίας είναι απλή, αρκεί να γνωρίζει κανείς το πώς δουλεύουν οι μηχανές εσωτερικής καύσεως. Έτσι σκέφθηκα τον συνδυασμό, που μέχρι τώρα έχω χρησιμοποιήσει πάντα με επιτυχία σε αυτοκίνητα φίλων και δικά μου.
Αρκεί να αυξήσει κανείς την ογκομετρική απόδοση.
Έχουμε και λέμε, ξεκινάμε. Επειδή χρησιμοποιώ συγκεκριμένα υλικά, είμαι αναγκασμένος να τα κατονομάσω χωρίς να κάνω φυσικά διαφήμιση.
Θέλετε απόδειξη ? Εκτός από του ότι θα το νοιώσει η τσέπη σας, εάν έχετε υπολογιστή ταξιδίου μπορείτε εύκολα να το διαπιστώσετε ! Πώς θα το κάνουμε ? Με τέσσερα απλά στάδια. Εννοείτε ότι τα ποσοστά 50% (+ – )οικονομίας που δίνω, ισχύει ΜΟΝΟ σε συνέργεια, άρα και με την εφαρμογή ολόκληρου του πακέτου !

23.1
1ο στάδιο.
Αλλάζετε το λάδι στο Κάρτερ της μηχανής με το Motul 8100 η το Motul V300  για ακόμη καλύτερα,(Επάνω εικόνες)μπορείτε να το κρατήσετε άνετα για 10.000 χιλιόμετρα και το V300 για 20.000 χιλιόμετρα.
Φυσικά αλλάζετε και το φίλτρο λαδιού ! Με το καλύτερο της αγοράς. Μην κάνετε τσιγκουνιές εδώ.
3
2ο στάδιο
Κατά την αλλαγή των λαδιών λέτε στον μηχανικό να βάλει 250ml λιγότερο. Κατόπιν προσθέτετε 2 κουτάκια MoS2 Διθειούχο Μολυβδαίνιο της Liqui Moly 125ml το καθένα, αφού τα ανακινήσετε πολύ καλά. Προσοχή μην πέσει επάνω στο δέρμα σας η στα ρούχα σας.
Ο συνδυασμός του λαδιού και του πρόσθετου λαδιού, αυξάνει την συμπίεση χωρίς να «κατεβάσετε» καπάκι κοντά στην ΜΙΑ ατμόσφαιρα. Τι σημαίνει αυτό ? Ότι αυξάνετε την ογκομετρική απόδοση του κινητήρα. Αύξηση ισχύος, ανάλογα με την κατασκευή από 5-7% !!! Παρά την αύξηση της συμπιέσεως κατά μια ατμόσφαιρα, δεν παρουσιάζονται φαινόμενα κρουστικής προαναφλέξεως, τα γνωστά πυράκια !
Είναι πολύ απλό, όποιος μπορεί να το κάνει, εκτός από την παραπάνω προστασία του κινητήρα είτε είναι απλός, είτε turbo, είτε με βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού, είτε όλα τα άλλα καινούργια καλούδια, αφού κάνει 500 χιλιόμετρα μπορεί να μετρήσει την Συμπίεση !!! Να βγάλει ένα διάγραμμα ισχύος και να το συγκρίνει με ένα παλαιότερο η με αυτό του κατασκευαστή !
Τα δύο στάδια (αλλαγή λαδιών ΚΑΙ Διθειούχο Μολυβδαίνιο ΜΑΖΙ )
ΚΑΙ το 1ο ΚΑΙ το 2ο σας δίνουν μείωση κατανάλωσης βενζίνης 30%.+ – πάντα.
Επιμένω και θέλω να γίνει κατανοητό γιατί, το τι άκουσα, από τα γνωστά troll, μετά την πρώτη δημοσίευση του άρθρου στην miastala.com δεν λέγεται !!! Η πανούργα ασχετοσύνη να ανταγωνίζεται την παντογνώστρια ηλιθιότητα χωρίς να βγαίνει νικητής. Να περνάμε (τουλάχιστον όσοι γνωρίζαμε το θέμα σε βάθος) από τα νεύρα στα γέλια, με ταχύτητα, που έσπασε την ταχύτητα του φωτός. !!! Ελπίζω να μας επισκεφτούν και τώρα για να κατανοήσετε καλύτερα τι σας λέω. Ας συνεχίσουμε…
4
3ο στάδιο
Αλλάζετε τα μπουζί του αυτοκινήτου σας με αντιστοίχου θερμικής κλίμακας της SplitFire ειδικά τα τριπλό-πλάτινα. Απαγορέψτε στον μηχανικό να ρυθμίσει τα διάκενα. Κρατάνε για 150.000 χιλιόμετρα.
Εδώ με τα συγκεκριμένα μπουζί, έχει παιχθεί ένα περίεργο παιχνίδι, η εταιρεία κατηγορήθηκε ότι έκανε “ψεύτικους” ισχυρισμούς για την οικονομία που προσφέρει στην καύση. Αυτό μείωσε κάθετα τις πωλήσεις της. Στις πρώτες συσκευασίες του προϊόντος της, έδειχνε σε σκίτσο της την πραγματικότητα. Κάτι που αργότερα και μετά από πιέσεις, της απαγόρεψαν να το δείχνει και φυσικά το αφαίρεσε.  Αυτό που της απαγόρευσαν έδειχνε, αντί τον κλασσικό σπινθήρα, κάτι σαν κόκκο ρυζιού. Δηλαδή απλά ένα «σπυρί» από ψυχρό πλάσμα.
Αυτό σημαίνει αντί για ένα μέτωπο φλογός, από τον ένα σπινθήρα, πρακτικά άπειρα μέτωπα. Άλλωστε αντιλαμβάνεστε ότι μόλις τα βάλετε, ο ήχος της εξατμίσεως μπασάρει σημαντικά. Σε ορισμένα μεσαίου – μεγάλου κυβισμού Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, ο ήχος θυμίζει κάπως τους Αμερικανικούς δεινόσαυρους των πάλαι ποτέ 7.000 κυβικών. ..και κάτι άλλο,επίσης σημαντικό, αφού ο υπολογιστής «συνηθίσει» τα μπουζί, το ρελαντί πέφτει κατά μέσο όρο 100 – 200 στροφές !
Το στάδιο αυτό ΑΠΟ ΜΌΝΟ ΤΟΥ, σας δίνει οικονομία 10-15%. + – πάντα
Αν δεν μπορείτε να τα βρείτε, ψάξτε για τα μπουζί “Magnum”.
5
4ο στάδιο
Αλλάζετε το κοινό χάρτινο φίλτρο με ένα φίλτρο ΚΝ. Τα κοινά φίλτρα όσο αυξάνουν οι στροφές του κινητήρα «πνίγονται» γιατί κλείνουν οι πόροι τους. Αυτό το φίλτρο δεν πνίγεται και το έχετε εφ όρου ζωής του αυτοκινήτου, αρκεί να το συντηρείτε σύμφωνα με τις οδηγίες κάθε 10-15.000 χιλιόμετρα. Αν δεν μπορείτε εσείς, ο μηχανικός σας.
Το στάδιο αυτό σας δίνει οικονομία 10% + – επαναλαμβάνω
Εννοείτε, ΞΑΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ότι τα ποσοστά οικονομίας που δίνω, ισχύουν σε ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ με την εφαρμογή ολόκληρου του πακέτου ! Αν κάνετε μόνο το ένα πακέτο θα έχετε τα οφέλη στο ανάλογο ποσοστό. Αλλά και αυτό φυσικά μειώνεται κάθετα και ταχύτατα, επειδή δεν υπάρχουν τα υπόλοιπα να το υποστηρίξουν. Είναι φυσικό επακόλουθο. Το όλο πακέτο λειτουργεί με ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. Όπως και όλο το αυτοκίνητο άλλωστε.
Επίσης την πρώτη φορά που θα κάνετε αυτές τις αλλαγές, για να έχετε το πλήρες αποτέλεσμα, χρειάζεται να διανύσετε 500 χιλιόμετρα. Τα ποσοστά διαφέρουν συν πλην 5% από το μοντέλο του αυτοκινήτου, και νοούνται με τον ίδιο τρόπο οδηγήσεως που έχετε. Επίσης παρόλο που είναι πιο ακριβά από τα συνηθισμένα αναλώσιμα που χρησιμοποιείτε, το χιλιομετρικό κόστος κατεβαίνει σημαντικά, εάν κάνετε τους υπολογισμούς !
Θέματα Ασφαλείας για περαιτέρω μείωσης της κατανάλωσης και στοιχειώδη προνόηση
images
Λάστιχα
Το ελαστικό του αυτοκινήτου δεν είναι ένα στρογγυλό μαύρο πράγμα που γυρνάει γύρω – γύρω !Ο Γελαστούλης είναι έκπληκτος Στην χώρα μας, στον Ελλάδα, υπάρχει ένα «παράξενο» πρόβλημα. Το πλαστικό ρύγχος των πολεμικών αεροσκαφών πρέπει να αλλάζει κάθε χρόνο αντί για κάθε έξι χρόνια, κάτι που συμβαίνει σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου. Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα έχουν ελαστικά τύπου «energy», οικολογικού ή silica κλπ, ειδικά σε διαστάσεις κάτω του 195 και λόγω της διαφημιζομένης οικολογίας.
Αυτά τα ελαστικά δεν έχουν πρόβλημα σε καμιά άλλη χώρα του κόσμου (γενικά μιλώ). Στην Ελλάδα όμως δύο μήνες αργότερα, έχουν χάσει σημαντικό μέρος της προσφύσεως τους και σε ένα εξάμηνο έως ένα χρόνο έχουν «ψειριάσει» ! Αυτό οφείλεται στον συνδυασμό δύο λόγων. Ο «ήλιος» της Ελλάδας και τα έντονα ενεργειακά πεδία της Ελλάδος. Προσέχετε όσο μπορείτε να αγοράζετε ελαστικά με καουτσούκ και όχι με πλαστικό.
Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα είναι η εάν το ελαστικό είναι Χαμηλών (μέχρι 210 χλμ/ώρα) η υψηλών (πάνω από 210 χλμ/ώρα). Εάν δεν έχετε αυτοκίνητο που μπορεί να αναπτύξει τέτοιες ταχύτητες η δεν τις χρησιμοποιείτε ποτέ μην αγοράζεται λάστιχα υψηλών ταχυτήτων. Το γιατί, έγκειται στο ότι ναι μεν τα ελαστικά υψηλών ταχυτήτων επιτυγχάνουν μεγαλύτερη οικονομία και φθείρονται λιγότερο, ΑΛΛΑ στις καθημερινές μετακινήσεις του μέσου οδηγού δεν αποκτούν σχεδόν ποτέ την σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Το αποτέλεσμα είναι η κρυφή αιτία μεγάλου ποσοστού των ατυχημάτων. Συνδυάστε αυτό με το ότι η συντριπτική αναλογία είναι ελαστικά energy κλπ και βγάλτε συμπέρασμα. Δηλαδή ο χειρότερος συνδυασμός είναι ελαστικά «οικολογικού» τύπου υψηλών ταχυτήτων.
index_Bilstein01_Big
Αμορτισέρ
Ένα ένα αντικείμενο, εν πολλοίς άγνωστο, που μοιάζει με σωλήνα. Δεν αλλάζει σχεδόν ποτέ, ούτε στα 140.000 χιλιόμετρα εκτός αν τρακάρει το αυτοκίνητο. Για τα ΚΤΕΟ ούτε λόγος, πρέπει να έχουν χάσει τα λάδια για να σε αναγκάσουν να τα αλλάξεις. Τα συνήθη αμορτισέρ του εργοστασίου πρέπει να αλλάζουν κάθε 20.000 χιλιόμετρα, στα 40.000 είναι πάπιες. Συνιστώ για όποιους έχουν Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα τουλάχιστον αμορτισέρ sport Bilstein.
Μπάρα Θόλων
Συνδέει τους δύο εμπρός θόλους των αμορτισέρ του αυτοκινήτου. Με μέσο κόστος 60-160 ευρώ. Ενισχύει πολύ την ακαμψία του αυτοκινήτου, το τιμόνι γίνεται πιο ακριβές και αυξάνει το κράτημα. Προτιμάτε την αλουμινένια γιατί σε περίπτωση ατυχήματος δεν μεταφέρεται το χτύπημα στον άλλο θόλο επειδή σπάει !
Άντε και καλή επιτυχία σε όσους το δοκιμάσουν.
———————————–
© Ion Maggos η αντιγραφή επιτρέπεται ΜΟΝΟ με σύνδεσμο στο άρθρο
———————————-

Next previous home

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More